Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~morpheus | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Tajsich adresŁódź zarejestrowany14.11.2004 @02:15:37 ostatnio na stronie10.11.2012 @21:06:53

Nie toleruję pogardy, jaką się tu często uprawia.

-------------
~Seshen 13.05.2008
świetne zdjęcia

~Seshen 23.01.2009
nie musisz wierzyć, bo się po prostu nie znasz
-------------

pozdrowienia dla wszystkich paranoików :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4640082
digarty47 komentarze504 posty na forum220 newsy1

komputer / sprzęt
komp stary, ale jary / Canon 350D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sebexx    04.02.2007 @17:10:09
wlasnie o gustach sie nie dyskutuje SZMIRA TO TY
_______
I dont' need the gun.I can beat you! I don't need no gun,and I'll kill you now!
~gustaw    28.07.2006 @10:07:09
dzieki za komentpzdr
~mychalyna    14.06.2006 @09:31:53
elo elo
a ja nie :/
chciałabym ale nie moge ;]
_______
Tak długo kształtowałam siebie, na kształt i podobieństwo niczego.
~gustaw    29.04.2005 @03:08:55
dzieki za kment
~6shadow6    19.01.2005 @21:01:06
potrafią... ale nie wyszystkie xD
a mnie się właśnie skojarzyło z tymi mniej pociągającymi

- po prostu. Jakoś się nie podoba...
_______
szukam ideału.
~6shadow6    19.01.2005 @20:45:37
interpunkcja interpunkcją.
Po kropce zaczyna się z wielkiej i tyle. Niezależnie gdzie :P
_______
szukam ideału.
~infekcja    01.01.2005 @21:22:02
musze pogrymasić , w końcu każda bab to robi, nie? ) ale i tak mi sie podoba a co do gustów...to przecie wiemy ..zgadzam sie, ze non disputantur est...
_______
.:::..:...: ..:::....:::: :.::
~bArt77    31.12.2004 @20:10:41
Kilka świetnych pomysłów tu widzę! Pozdrowionka z Łodzi. Też mam sentyment do Zagórza i Bieszczadów. Zapraszam do moich bieszczadzkich fot.
+tunder    31.12.2004 @18:07:48
Prostota faktycznie jest chyba szczytem już No ale co do wiersza to naprawdę nawet w domu mi się przypomniał - to fajne całkiem Pozdrawiam again
_______
Łebsajd story: http://michalkedzierski.net.pl
Najsztub ma - mam i ja: blog (omg!) http://tunder.blox.pl/html
kucharz kucharz nie oszukasz...


~Kisiel    29.12.2004 @22:01:26
kazdy mial DA+ przez okres świąt. wiec cie dodalem do obserwowanych, ale teraz wszystko pokasowali. a foty sam strzelałem ta duza cyfrowka.

ps. masz chyba nasza jedna karte flash? :D:D:D:D
~eRDe    26.12.2004 @19:41:10
szczęśliwych! i Nowego tyż!
~Kisiel    24.12.2004 @14:40:17
wesołych i smacznych
~hevo    23.12.2004 @13:33:37
Wesołych i spokojnych Świąt oraz sterty miłych pod choinką. I oczywiście udanego Sylwestra...
_______
Mój łebsajt: http://mojetwojenasze.pl
~skarabeusz    13.12.2004 @20:29:59
wszystkiego naj...:D
_______
" W życiu piękne są tylko chwile, dlatego czasem warto żyć "
" Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy " DŻEM
~Fixxxer    13.12.2004 @18:58:10
Wszystkiego najlepszego
_______
"Nie pozostawaj na zawsze takim, jakim jesteś, lecz staraj się wznieść ponad siebie"


^WeeGee    01.12.2004 @21:32:48
tak se pozwole tu odpowiedziec, dopsz?

Kontrast podniesiony pod powiększalinkiem a potem jeszcze troszku w PS, jak bylo napisane. Akt, bo co w koncu ciało. (Ładne zresztą )

I owszem. Lubie :D

Pozdrawiam serdecznie
_______
Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore...
^WeeGee    01.12.2004 @21:03:24
masz racje, tamten avek byl fajniejszy
ale trza se czasem cus zmienić

Zdjecie z tego linka, który zapodałeś - bardzo ładne, indeed. A to moje to stare jak świat. Raczej przez sentyment wrzucone i z miłości do modela

gracjas za wizytę
_______
Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore...
~wadera    20.11.2004 @18:05:49
Dzięki za tę sepię-człowiek siem cały czas uczy
Pozdrawiam
_______
I am pain
I am real. I'm not a dream
I'm the chain around your neck as you scream
http://www.wadera.uuuq.com/
~Trojan    20.11.2004 @14:09:53
ooo - morpheus wydłubał avatara
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~rudaMajka    19.11.2004 @22:23:17
nie boj zaby wiecej bedzie, tylko rodzinka nie daje mi czasu na malowanie...a tak naprawde to uszlo ze mnie powietrze i odlozylam robotke na chwilke; zeby sie oderwac od tematu zaczelam szkice do nastepnej pracki...pozdrowka
_______
...i bum cyk cyk i hopsasa, idziemy przez zycie w podskookach...
...hop siup zmiana dup...
~Herisheft    19.11.2004 @21:08:26
Hehehe!Dzieki bardzo...a tak mi sie jakos powiedziało ^.^'
_______
Sprytna osoba rozwiązuje problem, mądra unika...
~masterin    19.11.2004 @19:11:55
kawe z mlekiem ...tylko rano później już bez :P
_______
nie kłóć się z idiotą.... najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem...
~Kisiel    19.11.2004 @07:32:21
jpg to fajne rozszerzenie
~masterin    18.11.2004 @19:46:24
dziękuje ślicznie ... jak sie coś nowego pojawi to dam znać ,ale nie nastąpi to prędko
_______
nie kłóć się z idiotą.... najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt